Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב. רק התאזרו בסבלנות והיו סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.
ניהול מוניטין ברשת – מה זה אומר
אנחנו מדברים על מוניטין שלילי ברשת מבלי לדעת כיצד זה מתבטא בפועל. אלה כמה דוגמאות למוניטין בעייתי אשר ממנו עלול לסבול האתר:
- פרסום באתר חדשות – פרסום באתר חדשות מוביל עלול לפגוע רבות במוניטין של החברה. כתבה בלתי מחמיאה בעליל אשר מופיעה באתר יכולה לפגוע בעסק לטווח ארוך, וגם מקדם אתרים מקצועי לא יוכל לתקן את התדמית השלילית במהרה. זאת משום שגוגל מדרגת את הכתבות החדשותיות במקומות הראשונים ורואה בהם אתרים גדולים ומשמעותיים. ואם לא די בכך, הרי שגולשים רבים נוטים להאמין לכל מה שכתוב בחדשות, וכך שמו של העסק נפגע.
- מוצר של החברה שספג ביקורת שלילית – זו יכולה להיות תגובה שלילית בפייסבוק או באתר החברה. ניהול מוניטין ברשת נועד לתקן את העניין.
- פסק דין שלילי – על פי החוק, פסקי דין מפורסמים ברשת באתר "תקדין". כאשר מבצעים חיפוש בגוגל, אפשר להיתקל בפסקי דין של לקוחות אשר תבעו את החברה בגין חוסר יושר, תמיכה לקויה או שירות בלתי אמין. מטבע הדברים, פסקי דין אלה מרתיעים את הלקוחות הפוטנציאליים מלפנות אל החברה.
- פורומים – אותם דיונים חברתיים אשר עלולים לפגוע בשמה הטוב של החברה. די בגולשים אחדים אשר מחליטים כי החברה לא העניקה להם את הישרות הראוי להם כדי להגיע לתוצאות שליליות בגוגל.
כוחו של ניהול מוניטין נכון
שמו של האדם, המוניטין שלו, חשוב לו בכל מקום שיפנה. כל אחד מאתנו היה רוצה שיתייחסו אליו בכבוד הראוי לו, וכאשר המוניטין שלנו נפגע, אנו נפגעים גם כן. הדבר נכון גם לגבי בעלי עסקים שיש להם אתרי אינטרנט. פרסום שלילי באתר האינטרנט עלול להוביל להופעת תוצאות שליליות ברשת ולהרתיע לקוחות פוטנציאליים מלהגיע אל האתר. רק ניהול מוניטין ברשת יכול להציל את המצב מאבדון מוחלט.