Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

ניקוי אזכורים שליליים

לפעמים מודיעים לכם שאתם צריכים לבצע ניקוי אזכורים שליליים ברשת. זה קורה כאשר אתם פותחים ביום בהיר אחד את המחשב שלכם ומגלים שפרסמו עליכם כתבה שלילית ובלתי מחמיאה כלל. ועליכם זה אומר על העסק שלכם, ולעתים על שמכם – בעלי החברה. עם הצוות של Ebranding אין צורך להיכנס לפאניקה כלל. כי כאשר אתם נמצאים בידיה המיומנות של חברה טובה, אתם יכולים להתנהל באין מפריע.

ניקוי אזכורים שליליים – איך עושים זאת

פרסמו עליכם או על העסק שלכם כתבה שלילית באתר מוביל? החברים שלכם משתפים פוסט בלתי מחמיא בפייסבוק? אלה כמה דברים שאפשר לעשות:

  • פנו למפרסם – לעתים ניתן לערוך משא ומתן קצרצר עם המפרסם ולהסיר את הכתבה הפוגענית. למפרסם אין אינטרסים לפגוע בכם, כך שאם אתם רוצים לחסוך לעצמכם תביעות ותשלומים לעורך דין, ייתכן שאפשר להסדיר את העניינים בדרכי נועם ופשוט להוריד את הפרסום הבעייתי.
  • פנו לגוגל – אופציה סבירה קצת פחות, אך אפשרית גם היא. לעתים גם גוגל מסכימה לבצע ניקוי אזכורים שליליים. אם כי הסבירות שזה יקרה לא תמיד גבוהה.
  • פרסמו סרטון יוטיוב – סרטונים הם הלהיט של כל הזמנים. אין אדם שאינו אוהב לצפות בסרטוני יוטיוב, בייחוד אם הם קצרים ואינם גוזלים את זמנו המועט. משום כך, אם יש לכם אי שם במגירה סרטון תדמית, זה הזמן להוציא אותו ולהראות אותו לקהל הגולשים שלכם. אם מדובר בסרטון טוב, הם ישכחו מקיומו של הפוסט הרע.
  • פרסמו כתבה על אותו דומיין – גוגל לא מפרסמת בדרך כלל שתי כתבות על אותו דומיין. אם פורסמה נגדכם כתבה באתר חדשות מוביל, תוכלו לפרסם כנגדה כתבה אחרת.

אל תעשו דבר לפני התייעצות מקצועית

 ניקוי אזכורים שליליים שייך למקצוענים. ולכן אם אינכם מבינים הרבה בניהול המוניטין, כדאי לפנות לחברה טובה ומקצועית. צוות טוב ומנוסה מכיר את כל מקרי ההפצות השליליות ברשת ויודע על אילו נקודות ללחוץ כדי לנסות ולהסיג את ההסרה המיוחלת. וגם אם לא, הצוות ייעץ לכם לגבי הפוסטים שתוכלו לפרסם ברשת. כך או כך, בסופו של דבר תשיגו את מטרתכם ותדחקו את הפרסום השלילי לפינה.

ניקוי אזכורים שליליים - Ebranding

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט