Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

ניקוי מוניטין באינטרנט

Ebranding עוסקת באחד הנושאים הבוערים יותר הקיימים היום – ניקוי מוניטין באינטרנט. עסקים גדולים וקטנים סופגים מדי פעם תגובות בלתי מחמיאות המופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל. וכולנו יודעים שכאשר משהו עולה לגוגל, קשה לעצור אותו עד לבלתי אפשרי. משום כך, כשמגיע הרגע שבו העסק נתקל בפרסום שלילי בגוגל, עליו לפעול במהירות כדי לתקן את המצב.

ניקוי מוניטין באינטרנט – קיבלתי תוצאה שלילית, מה עושים?

גם אם אתם מקבלים תוצאות שליליות ברשת, אין זה אומר שסוף העולם הגיע. זה הזמן להתחשל, לשנס מותניים ולהתחיל לפעול. חשוב, כמובן, לעקוב אחר כל תוצאה ותוצאה בגוגל המזוהה עם שמכם ולהיזהר מלציין את השם המלא שלכם באתרים ובמקומות שאתם לא רוצים שבהם יזהו אתכם. אז כאשר אתם מקבלים תוצאה שלילית, אלה כמה דברים שכדאי לעשות:

  • בקשו להסיר את הכתבה – אתם יכולים לפנות בדרך מנומסת ואדיבה אל הבעלים של האתר ולבקש ממנו להסיר את הכתבה הפוגענית. במקרים רבים לבעל האתר אין אינטרסים לפגוע בכם, כך שהוא יוכל לעשות זאת. ניתן גם להרחיק לכת ולבקש מגוגל עצמה להסיר את הכתבה. אמת, הסיכויים להסרה הם קלושים, אבל אם תוכיחו שמכתבה מופיעים פרטים אישיים, ייתכן שיש לכם סיכוי.
  • פרסמו פוסטים נוספים – פוסטים אלה ידחקו למטה את התוצאה השלילית. אלה פעולות שעושים בדרך כלל מקצוענים כדי לבצע ניקוי מוניטין באינטרנט. זה הזמן לחפש סרטוני תדמית שלכם, לפתוח בלוג חדש, להעלות תכנים טובים לאתר ואולי גם לפתוח עמוד פייסבוק חדש. כי אם פרסמו נגדכם פוסט מפליל, תוכלו להשיב מלחמה שערה ולפרסם פובטים חיוביים.

אל תעשו זאת לבד

אם אינכם יודעים לבצע ניקוי מוניטין באינטרנט אל תנסו לעשות זאת באופן עצמאי. לשם כך פועלים אנשי מקצוע אשר למדו את התחום לעומק כדי לסייע לכם להחזיר את החיים שאחרי הפוסט השלילי לקדמותם. עשו הכול כדי למצוא את החברה שתוציא אתכם מהמצב שאליו נקלעתם – התייעצו עם מומחים, בקשו מחברים את מספר הטלפון של חברה מקצועית ומנוסה וחפשו באופן עצמאי בפייסבוק. כך או כך תגיעו לחברה המתאימה לכם.

ניקוי מוניטין באינטרנט עם Ebranding

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט