Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

ניהול נכסים דיגיטליים

יש מי שדואג לכך שהאתר שלכם בפרט והתדמית שלכם בכלל ייראו במיטבם. הצוות של Ebranding מעניק לכם שירותי ניהול נכסים דיגיטליים, ובאמצעותם אתם יכולים להגיע לשמים ולפרוץ את הגבולות. כי כשיש לכם פיצרייה, חנות בגדים, חנות נעליים או מעבדה לתיקון מחשבים, אתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים באזור שלכם ואף מעבר לו. אז כדי להתנהל במקצועיות, אל תתפשרו על שירותיה של חברה מקצועית וטובה.

ניהול נכסים דיגיטליים – מה זה אומר

ניהול הנכסים הדיגיטליים כולל התייחסות מקצועית לכמה פרמטרים אשר ישפרו את התדמית שלכם בעיני הגולשים. כשמם כן הם, מדובר בניהול של הכלים הדיגיטליים העומדים לרשותנו היום במטרה לקדם את תחום הפרסום של האתר שלכם. כאשר איש מקצוע ניגש לעבודה בתחום ניהול נכסים דיגיטליים, הוא מתייחס למגוון רחב של היבטים:

  • תכני האתר – התוכן הוא לב האתר. לא לחינם שוכרים אנשים רבים כותבי תוכן מקצועיים אשר מאפשרים להנסיק את האתר שלהם למקומות גבוהים בגוגל. לא זו בלבד שבתוכן מושתלות מילות החיפוש, אלא הוא מחבר גם בין גולשים שונים ומעיק להם ערך מוסף. תוכן טוב ואיכותי מחכים את הגולשים, מרחיב את אופקיהם ומעודד אותם לבצע פעולות באתר.
  • ערוצי המדיה – כדי לקדם את האתר והעסק יש צורך לפנות לערוצי מדיה שונים כדוגמת יוטיוב.
  • ניהול בפלטפורמות חברתיות – האתר צריך להתנהל גם בפלטפורמות חברתיות ולשמור על קשר עם לקוחותיו דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק או דרך גוגל פלוס.

מה לא לעשות בניהול נכסים דיגיטליים

ניהול נכסים דיגיטליים הוא נושא רגיש למדיי. זאת משום שמה שעולה לאוויר, נשאר שם. פשוטו כמשמעו. משום כך, יש צורך להתנהל בזהירות. אם אינכם מומחים גדולים בתחום, התייעצו עם אנשי מקצוע. כך או כך, יש כמה דברים שגם לכם כדאי לדעת. ראשית, אל תפרסמו תכנים פוגעניים בגוגל אשר יפגעו בתדמית של האתר שלכם, גם אם מדובר במתחרים הכי גדולים שלכם. שנית, כדאי להישאר חיוביים. הדגישו את היתרונות של העסק שלכם והימנעו מלהזכיר את החסרונות. אחרי הכול, אתם מעוניינים להניע את הלקוח לפעולה ולגרום לו להגיע אליכם.

ניהול נכסים דיגיטליים

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט