Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

ניהול מוניטין דיגיטלי

כל עסק זקוק לשירותי ניהול מוניטין דיגיטלי, וכאן הצוות של Ebranding נכנס לתמונה. אם אתם רוצים להיראות טוב בעיני הלקוחות שלכם ואנשי עסקים אחרים אשר עמם אתם מעוניינים לשתף פעולה, זה הזמן להכניס את אנשי המקצוע לתמונה ולהניח להם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. כי כאשר אתם נמצאים בידיים מנוסות ומיומנויות העסק שלכם יוכל לשגשג כפליים.

ניהול מוניטין דיגיטלי – מדוע הוא חשוב

בעלי עסקים לא מעטים אינם מבינים את חשיבותו של ניהול מוניטין דיגיטלי. אז יש להם אתר והלקוחות באים והולכים כרצונם. מדוע, אם כן, יש צורך להשקיע משאבים באיש מקצוע צד שלישי? אלה כמה יתרונות לניהול נכון של מוניטין בעולם הדיגיטלי:

  • ניהול מוניטין מתייחס הן לחיוב והן לשלילה. אינכם חסינים מפני ביקורות ברשת. בעולם שבו כל המידע פגיע ונפיץ, במקום שבו תוכלו לקום יום אחד בבוקר ולגלות שפרסמו נגדכם דברים בלתי מחמיאים, חשוב שתעמוד לצדכם חברה טובה אשר תדע להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה ואת כל הידע שהיא צברה לאורך השנים.
  • ניהול מוניטין דיגיטלי נועד לשבח את העסק שלכם, בייחוד התוצאות השליליות מוטמעות כבר היטב בגוגל. חברה מקצועית תייעץ לכם לגבי פרסום נכון, כך שהגולשים יזכרו את הדברים הטובים ולא את הדברים הרעים. הפרסומים החיוביים יכולים להתבטא באמצעות פרסום בלוגים מושקעים, העלאת סרטוני תדמית והפיכתם לסרטונים ויראליים, פתיחת עמודים בפייסבוק וכדומה.
  • הכלים מצויים בידי המומחים – רק חברה מקצועית תוכל להעניק לכם את מיטב השירות כאשר מדובר במוניטין של החברה שלכם. משום כך, אל תנסו לעשות דברים לבד. פנו למקצוענים אשר יוכלו לטפל בבעיית האזכורים השליליים בקלות וביעילות.

גם פרסום שלילי הוא פרסום

אם פרסמו עליכם כתבה שלילית באתר אינטרנט או בפייסבוק, זהו לא תמיד סימן רע כל כך. לפעמים מדובר במתחרים שפשוט מקנאים בכם או בלקוחות זועמים שמהם אתם גם ככה רציתם להיפטר. ואל תשכחו שפרסום, שלילי ככל שיהיה, עשוי לעשות לכם שירות טוב. כי כך סוף כל סוף יוכלו לזכור אתכם ולהכיר את שמכם. על כל פנים, אתם יודעים שאתם עושים הכול כדי להסיר את הפרסום הבעייתי.

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט