Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

ניהול מוניטין בגוגל

כל עסק של אדם הוא בגדר חלום שמתגשם. כך למשל, אדם המנהל פיצרייה בקצה הרחוב טורח יום וליל כדי להזמין מוצרים חדשים לפיצות הטעימות, להביא עובדים ולהשקיע בפרסום כדי למשוך אליו עוד ועוד לקוחות. המנהל עובד קשה, נענה בחיוב לכל לקוחותיו עד שמגיע הלקוח העצבני אשר אינו מקבל שירות טוב, לטענתו. או אז מתחילים הפרסומים השליליים בפייסבוק או בפורום ומתחילה שורה ארוכה של מלחמה על השם הטוב. במקרים אלה ואחרים  ב-Ebranding נלחמים בפרסומים השליליים ומחזירים לבעל העסק את שמו הטוב ומבצעים ניהול מוניטין בגוגל.  

ניהול מוניטין בגוגל – זה יכול לקרות לכל אחד

כל בעל עסק, טוב ככל שיהיה, נתקל מדי פעם בלקוחות בלתי מרוצים. לעתים בעל העסק עצמו הוא שגורם לחוסר שביעות רצון, ובמקרים אחרים הוא פשוט נתקל בלקוח בררן שקשה לרצות אותו. כאשר הלקוח אינו מרוצה מהשירות, הוא עלול לנקום בבעל העסק ולפרסם דברי שקר או לשון הרע.

אחת הנקמות הנפוצות יותר הן פרסום שלילי בפייסבוק. הרשת החברתית פייסבוק היא אחת הרשתות החזקות ביותר בעולם. כל פוסט עסיסי שנכתב בה משותף על ידי גולשים אחרים ומתפרסם ברבים. כך שאם לקוח בלתי מרוצה מעוניין לפגוע במעסיק, הוא יכול לעשות זאת על ידי פרסום פוסט שערורייתי כמו סיפור על אם ובת הלומדת במסגרת חינוך מיוחד אשר סבלה מיחס מכפיר מצד המלצרית במסעדה. הסיפור יכול להיות מומצא או מוגזם, אך די בו כדי להבריח את הלקוחות מהמסעדה.

יש מה לעשות בעניין

גם אם "זכיתם" לפרסום שלילי בפייסבוק או באתר חדשות מוביל, יש מה לעשות בנידון. אם תפנו למומחים, תגלו שאפשר להילחם בתופעת התדמית השלילית ולצאת מנצחים. ניתן, למשל, לערב עורך דין בנושא ולתבוע את האדם על הוצאת דיבה. כמו כן, ניתן לפנות לחברה העוסקת בתחום ניהול מוניטין בגוגל ולהתייעץ עמה בעניין. חברה מקצועית תוכל להמליץ לכם על פרסום פוסטים חיוביים אחרים אשר ידחקו את הפרסום השלילי לתחתית התוצאות של גוגל. במקרים אחרים אפשר, למשל, לנסות לבקש מגוגל להוריד את הפרסום השלילי, בייחוד אם בפרסום עצמו מופיעים פרטים אישיים של אדם.

ניהול מוניטין בגוגל - Ebranding

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט