Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

חברת ניהול מוניטין

חברת ניהול מוניטין – נלחמים באזכורים השליליים

בעלי עסקים רבים מחפשים דרך להגדיל את החשיפה שלהם בין אם באמצעות אתר תדמיתי, סרטון קצר וקליט ביוטיוב, ראיון מיוחד עם המנכ"ל באתר חדשותי וכדומה. אבל לפעמים הפרסום עלול להפוך לשלילי ולפגוע בשם הטוב של החברה. בימינו הפרסום השלילי מופיע בדרך כלל באתרי האינטרנט, וכך יוצר בעיה, מכיוון שעל פי רוב קשה עד בלתי אפשרי להסיר פרסום שכזה מן האתר.

מצאתי אזכור שלילי של העסק שלי – פנה עכשיו לחברת ניהול מוניטין

לא נעים לגלות אזכור שלילי. זו יכולה להיות תגובה בלתי נעימה בעמוד הפייסבוק העסקי במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב כתבה שלמה באתר חדשותי מוביל. במקרים כאלה, קיימות כמה אפשרויות פעולה:

  • לפנות לבעל האתר/ מפרסם התגובה – ניתן לנסות ולדבר על לבו של בעל האתר או האדם שפרסם את התגובה בבקשה להסירה. תוכלו להסביר בנימוס כי הפרסום השלילי פוגע בכם. עם זאת, גם אם התמזל מזלכם והמפרסם אכן הסיר את התגובה, עדיין יש צורך להמתין זמן רב עד שהזחלנים של גוגל יסרקו את העמוד ויעדכנו אותו.
  • מעלים אזכורים חיוביים על חשבון השליליים – אם לא הצלחתם לשכנע את הפוגע להסיר את התגובה השלילית, ניתן לדחוק את האזכור הבעייתי באמצעות אזכורים חיוביים. כך, אפשר לקדם את האתר שלכם בגוגל, לפרסם בשמכם סרטון תדמיתי חיובי ומושך, פתיחת בלוג, קידום עמוד פייסבוק וכדומה.
  • לא מומלץ לעשות זאת לבד – אם אין לכם ידע בקידום אתרים או בכל התחום הנרחב של ניהול מונטין, כדאי להזמין את שירותיה של חברת ניהול מוניטין ברשת. זכרו כי בסופו של דבר מדובר בתורה שלמה שלא ניתן ללמוד על רגל אחת, וגם אנשי מקצוע טובים לא תמיד מצליחים לדחוק תוצאות שליליות. כך למשל, לא אחת קורה שמקדם המנסה בכל כוחו להוריד לתוצאות האחרונות כתבה שלילית שפורסמה באתר מוביל, אך היא מופיעה שוב בתוצאות הראשונות כשבוע לאחר מכן. ועדיין לאיש מקצוע יש סיכוי טוב יותר להיפטר מהמוניטין השלילי שדבק אליכם מאשר לבעל עסק מן השורה.

חברת ניהול מוניטין איברנדינג

מהיכן מגיע המוניטין השלילי

רבים נוטים לחשוב שמוניטין שלילי מגיע בעיקר מלקוחות בלתי מרוצים שלא נהנו מהשירות שקיבלו בבית עסק. למרבה הצער, גם אם אתם עושים כל שביכולתכם כדי לרצות את הלקוחות שלכם, תגובה אחת יכולה לפגוע בשמכם הטוב, והיא אינה באה בהכרח מלקוח בלתי מרוצה. במקרים לא מעטים מדובר בעובדים ממורמרים שפוטרו או התפטרו מהחברה וכעת מעוניינים לנקום בה על היחס שקיבלו. כמו כן, לפרסום השלילי יכולים להיות אחראיים אנשים המצויים עמכם בסכסוך כמו קרובי משפחה שתלטניים, שכנים שנוהגים לריב עמכם דרך קבע או בני זוג לשעבר המעוניינים בנקמה. מעבר לכך, העניינים עלולים להסתבך אף יותר אם ערכתם בעבר משפט נגד לקוח או עובד, שכן פסקי הדין נמצאים באתר "תקדין" הפתוח לעיניו של הציבור הרחב, ולעתים אף מופיע בעמוד הראשון של גוגל.

חברת ניהול מוניטין איברנדינג כאן כדי לעזור

פרסמו עליכם כתבה בלתי מחמיאה ברשת? אנו בחברת איברנדינג נעשה הכול כדי לעזור לכם להילחם בתופעה ולהחזיר לעסק שלכם את התוצאות החיוביות המגיעות לו. בתור חברת ניהול מוניטין יש לנו ניסיון רב בתחום, ומבחינת האני מאמין שלנו לא קיים אזכור שלילי שלא ניתן למחוק. אצלנו ניתן לקבל שירותים כמו מחיקת אזכורים שליליים, הסרה של תוצאות שליליות בגוגל, ניהול חכם של עמודי פייסבוק שידחקו את התוצאות הבלתי רצויות וכן בכל היבט הקשור לניהול מוניטין שלילי. אז אם אתם חשים בכך שהותקפתם על לא עוול בכפכם, זה הזמן לפנות אלינו ולהיווכח במקצועיות שלנו.

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט