תוצאה שלילית בגוגל יכולה לפרסם רעות. תארו לעצמכם שיש לכם עסק מושקע, ופתאום בבוקר בהיר אחד אתם רואים כתבה גדולה ב-Ynet על בית העסק שלכם, כתבה עסיסית ומכפישה שעלולה להפריע לכם למצוא עוד לקוחות. הצוות של Ebranding נמצא כאן בשבילכם כדי להילחם בתוצאות הבעייתיות, לבצע הסרת תוצאות שליליות ולהחזיר לכם את שמכם הטוב.
דברים שכדאי לדעת על הסרת תוצאות שליליות
צריכים להילחם בפרסום שלילי בפייסבוק? אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:
- על פי רוב לא ניתן להסיר תוצאה שלילית מגוגל. נכון, במקרים מסוימים אפשר לבקש מגוגל להסיר את התוצאות השליליות. אם יתמזל מזלכם, גוגל גם תסכים לעשות זאת. אבל ברוב המקרים אתם פשוט תקבלו סירוב מנומס מנציגי החברה.
- לעתים ניתן לבקש מהמפרסם עצמו להסיר את הפרסום השלילי. גם זה לא תמיד עובד, אבל אפשר לאיים בתביעה על הוצאת דיבה.
- הסרת תוצאות שליליות בלתי חוקית אינה מומלצת בעליל. כך שאם חשבתם לפרוץ לאתר ולהסיר את הפרסום, דעו כי פעולה זו עלולה לסבך אתכם בבית המשפט.
- נסו לקדם פרסומים אחרים על חשבונה של התוצאה השלילית. אלה יכולים להיות סרטונים ביוטיוב, בלוגים מושקעים ומעוצבים, פרסום באתרים וכדומה.
- נסו לקדם כתבה אחרת על אותו הדומיין. על פי רוב, גוגל לא מפרסמת שתי כתבות על אותו דומיין. כך למשל אם פורסמה נגדכם כתבה שלילית באתר חדשות, בקשו ממנהלי האתר לפרסם כתבה נוספת, והפעם חיובית.
פרסום שלילי הוא גם פרסום
אמת, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות כשאתם רואים פרסום שלילי בפייסבוק, בתוצאות החיפוש של גוגל או בכל מקום אחר ברשת, אתם מעוניינים להוריד אותו. מצד שני, תוכלו לנצל את הפרסום השלילי של העסק כדי לקדם את העסקים שלכם. כך למשל, אם גולשת זועמת פרסמה עליכם פוסט שלילי המכפיש את המסעדה או בית הקפה שלכם, אתם יכולים לפרסם פרסום נגדי הבא להילחם נגדה. כך שמכם יצוץ בכותרות ואנשים רבים יזכרו אתכם, ואף יגיעו למקום כדי לבחון במה מדובר. שימו לב כי גם כאשר אתם מקבלים פרסום שלילי, מדובר בפרסום כלשהו בסופו של דבר אשר יכול לשרת אתכם לטובה.