פרסמו עליכם כתבה שלילית הכוללת גם תגובות נזעמות של לקוחות? זה הזמן להתחיל בהליך הדחקת אזכורים שליליים בפייסבוק. Ebranding הם מומחים גדולים בנושא, ולכן הם יוכלו לעזור לכם להסיר את האזכורים הבעייתיים. אז אם נתקלתם בתוצאה שלילית בגוגל, אין סיבה להישאר אתה ולחשוף אותה ללקוחות פוטנציאליים. פנו חברה המנוסה והמקצועית ותקבלו שירותי הדחקה טובים.
הדחקת אזכורים שליליים – מדוע עושים זאת
בעלי עסקים רבים שואלים מדוע כדאי לבצע הדחקת אזכורים שליליים, אם אפשר פשוט להסיר את הפרסום מהאינטרנט. אך למעשה, העניין הזה לא כל כך פשוט. אנשי מקצוע יגידו לכם שרגע לפני שהם פונים להדחיק את האזכורים, הם יבקשו להסיר את הפרסום. את הבקשה שולחים בדרך כלל לשני גורמים: המפרסם עצמו (במקרה שבו ידוע מי פרסם את הכתבה או הפוסט) ולגוגל. העניין עם המפרסם יכול להיות קל ומהיר יותר. אם אין לו אינטרסים להשאיר את הכתבה, הוא פשוט יסיר אותה. העניינים עם גוגל, לעומת זאת, קצת יותר מורכבים. גוגל לא מסירה את הפרסומים בדרך כלל – ומה שעולה לרשת, נשאר ברשת. בעלי עסקים רבים נתקלים בסירוב בכל פעם שהם מבקשים להסיר את הפרסומים הבעייתיים. על פי רוב, קשה לשכנע את גוגל להסיר את הפוסט, אלא אם כן מדובר בהפרה של ממש של הפרט. כך, כשלא ניתן להסיר את הפרסום, כל שנותר לעשות הוא להדחיק את הפרסומים הבעייתיים.
אז איך מדחיקים את הפרסומים
הרעיון המרכזי המנחה את הדחקת אזכורים שליליים הוא פרסום פוסטים חיוביים תחתיהם. בדרך זו, גוגל תתמלא בתוצאות חיוביות ברגע שיקישו את שם העסק שלכם, ואז הכתבה השלילית תידחק לפינה. פרסום מעין זה דורש מיומנות ומקצועיות, וכמובן מצריך את בעל העסק להישאר עם היד על הדופק ולבדוק את הפרסומים פעם אחר פעם. קיימות דרים שונות להדחיק את הפרסומים השליליים. אפשר למשל להפיץ סרטוני תדמית או לעדכן את אתר האינטרנט של בית העסק. ניתן גם לפתוח עמוד פייסבוק חדש או בלוג חדש באתר האינטרנט. הקישורים החדשים האלה יתווספו בסופו של דבר אל מנוע החיפוש ויורידו את התוצאה הבעייתית מטה.