• ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

מוניטין באינטרנט

כולנו אוהבים לקבל מחמאות ושבחים ומתרחקים מאנשים הנוטים למתוח עלינו ביקורת, לקלל אותנו או לפגוע בשמנו הטוב. גם האתר שלכם אינו אוהב מוניטין שלילי באינטרנט, וכאשר תוצאות שליליות מופיעות במנוע החיפוש של גוגל, יש צורך לקרוא לצוות אמין ואיכותי כדי להסיר את רוע הגזרה. Ebranding מנהלת מוניטין באינטרנט ותשמח לעזור לכם להחזיר לחברה שלכם את שמה הטוב.

מה עושים כדי למחוק מוניטין שלילי באינטרנט

הדבר הראשון שיש לעשות כאשר רואים תוצאות שליליות בגוגל הוא לא להילחץ. כי בדומה לרכב שקיבל מכה קטנה בפגוש, זה יכול לקרות לכולנו. אלה כמה דברים שאפשר לעשות כדי להחזיר את העטרה ליושנה ולדחוק את התוצאות השליליות שלכם לפינה:

  • לפנות לבעלים של האתר – לפעמים הבעלים של האתר אשר פרסם את ההודעה הפוגענית נענה ברצות להסרת המודעה. אמת, מדובר בשיטה שלא תמיד עובדת, אך מצד שני איש אינו אוהב להתעסק עם עורכי הדין ולעמוד למשפט על הוצאת דיבה. בסופו של דבר מדובר באנשים עסוקים אשר אין להם זמן להתעסק בריצות משופט אחד למשנהו.
  • להעלות שם על אותו דומיין – ניתן לנצל את העובדה שגוגל לא מציגה בדרך כלל שתי תוצאות חיפוש על שם אותו דומיין. כך שאם קיבלתם תוצאה שלילית באתר מסוים, נסו להעלות במקומו מאמר אחר. כך לדוגמה, אם כתבה המכפישה את שמכם מופיעה באתר של ynet, תוכלו לפרסם כתבה אחרת באותו אתר.
  • נסו לפתוח ערך בויקיפדיה – מאמרים המופיעים בתוך ויקיפדיה נכנסים לדירוג גבוה של גוגל, כך שכדאי לכם לנסות ולפרסם ערך שכזה. מי יודע, אולי גוגל תואיל בטובה להשאיר את הערך ובכך תתרום לתדמית של החברה. יתרון נוסף בפתיחת הערך בוויקיפדיה הוא שאתם יכולים לקשר את הערך שלכם לאתרים חזקים אחרים במטרה להוריד את תוצאת החיפוש השלילית.

לא יזיק לבקש מגוגל

לפני שאתם קוראים לעורך דין כדי לתבוע את המפרסם על הוצאת דיבה ומתחילים להתעסק בנושא מוניטין באינטרנט, תוכלו לנסות לבקש מגוגל להוריד את הפרסום. פעמים רבות גוגל לא מסכימה לכך, אבל אתם נמצאים במצב שאין לכם מה להפסיד. כמו כן, אם הפרסום כולל פרטים אישיים, גוגל תיאות להסיר את הפרסום המזיק.

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט