ניהול מוניטין מקוון

לא נעים לגלות באמצע היום שפרסמו על העסק שלכם פרסומת שלילית באתר חדשות מוביל או בפייסבוק. אפשר לתאר את התחושה שלכם – פגעו בשמו הטוב של העסק שלכם, הכפישו את שמכם וכעת אתם אולי תאלצו להתמודד עם לקוחות המבקשים לעזוב ותתקשו למצוא לקוחות חדשים. מצד שני, זה לא חייב להסתיים כך. יש מה לעשות בנידון. Ebranding מציעים לכם ניהול מוניטין מקוון – להשיב מלחמה שערה ולהילחם בפוסטים השליליים במטרה להוריד אותם לתחתית התוצאות השליליות.

דברים שכדאי לדעת על ניהול מוניטין מקוון

אלה כמה דברים שכדאי לדעת על ניהול מוניטין מקוון:

  • אל תנסו משהו בלתי חוקי – נכון, אין דבר מרגיז יותר מתוצאה שלילית בגוגל, אבל אל תתפתו לשכור עכשיו את שירותיו של האקר מקצועי כדי לפרוץ לאתר ולהסיר את הכתבה. זו לא דרך להילחם במפרסמים והעניין נחשב לבלתי חוקי בעליל.
  • בפוסט נלחמים באמצעות פוסט – פרסמו עליכם פוסט שלילי? פרסמו כמה פוסטים חיוביים על החברה. כך תוכלו להוריד למטה את התגובה הבלתי רצויה.
  • כוחו של סרטון – סרטוני יוטיוב וסרטונים בכלל הם אמצעים חזקים ביותר. כל אחד מאתנו אוהב להתנתק לרגע או שניים מהעבודה כדי להתבונן בסרטון של חתלתול חמוד או ילד קטן שלומד ללכת. סרטון תדמית על החברה, אם הוא מבוצע בדרך מקורית, יכול להוסיף לחברה שלכם, לקשר את הדירוג במיקום גבוה וכך לדחוק לפינה את הפוסט הבעייתי.
  • לפתוח בלוג – בלוג הוא משהו שכל אחד יכול לפתוח. חלק מנושא ניהול מוניטין מקוון הוא פתיחת בלוג מושקע אשר יסקרן גולשים. כך ניתן יהיה לנסות ולגבור על הפרסומים השליליים שאתם מקבלים. השקיעו בעיצוב של הבלוג והעלו תכנים מעניינים ומרתקים אשר ימשכו את תשומת לבם של הגולשים.

בוחרים את החברה המתאימה

אינכם צריכים לבצע ניהול מוניטין מקוון לבד. אם נתקלתם בפוסט שלילי, קחו נשימה וחפשו חברה טובה אשר תעזור לכם להילחם בתדמית שלילית. במקרה זה קחו את הזמן וחפשו חברה טובה, חברה מקצועית ומנוסה אשר יודעת להילחם במוניטין שלילי. חפשו חברה מקצועית באינטרנט, התייעצו עם חברים, ערכו השוואות ובחרו את החברה המתאימה לכם ביותר.

amichaimarx: