הסרת אזכורים שליליים

Ebranding עוסקת בביצוע הסרת אזכורים שליליים ונלחמת כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב. כי כאשר מפרסמים על העסק שלכם דברים בלתי נעימים במיוחד, חושכות עיניכם ובצדק. איש אינו אוהב כשמכפישים את שמו, בייחוד כאשר הוא מאבד לקוחות. משום כך, בעלי עסקים רבים פונים לחברה מקצועית ואמינה אשר תילחם עבורם כדי להוריד את התוצאות השליליות המופיעות בגוגל לתחתית הרשימה.

הסרת אזכורים שליליים – דוגמאות לאזכורים ואיך הן פוגעות בעסקים

תגובה לפורום, פרסום בפייסבוק או כתבה באתר חדשות עלולה להמיט אסון על העסק, לפחות באופן זמני. אלה כמה דוגמאות להמחשה:

  • מטופל שפרסם פוסט שלילי כעל רופא – הרופאים עוסקים בחיי היום יום בעבודה קשה, מסייעים לאנשים, עוזרים להם להחלים ולא פעם מצילים חיים. אך כנגד רופא טוב, טוב ככל שיהיה קמים לעתים מטופלים בלתי מרוצים. מטופל כזה עלול "לנקום" ברופא שלו באמצעות אחד הפורומים הרפואיים, לפרסם תגובה שלילית בפורום, לגרום לבהלה בקרב המטופלים האחרים ולמנוע מהם להתקרב אל הרופא הטוב.
  • חברה להוצאת ספרים – חברות הוצאה לאור עוסקות באחת העניינים הרגישים ביותר הקיימים היום – היצירה האישית של הסופרים. כאשר חבורה של סופרים צעירים מרגישה שההוצאה לאור רימתה אותם, היא יכולה לצאת בהכרזה נגדה ואף לפרסם עצומה אשר תופיע בסופו של דבר באתר מוביל.
  • מסעדה שקיבלה תגובה שלילית בפייסבוק – די באימא עצבנית אשר לא אהבה את הפיצה שאכלה במסעדה כדי לפרסם פוסט שלילי בפייסבוק. והחוקים של פייסבוק ברורים: ככל שהפוסט שערורייתי יותר, כן רבים הסיכויים שגולשים ישתפו אותו והוא יהפוך לוויראלי. אז גם אם סיפור המקרה אינו נכון, הנזק התדמיתי כבר נעשה.

דוחקים את התוצאות השליליות לפינה

הסרת אזכורים שליליים היא אומנות של ממש. חברה מקצועית תמליץ לכם לפרסם פרסומים טובים על החברה. אז זה הזמן להכין סרטון תדמיתי טוב, להעלות כתבה באתר חדשותי, לפתוח בלוג מושקע ולצאת במלחמה נגד התוצאה השלילית. גוגל תתעדף בסופו של דבר את הפרסומים על חשבון התוצאה השלילית, והיא תידחק עד לעמוד האחרון בגוגל. כך יעבור זמן והגולשים ישכחו מקיומה כליל.

amichaimarx: