Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

שירותי ניהול מוניטין

שירותי ניהול מוניטין – כי חשוב לשמור על השם הטוב

לא לחינם נאמר בספר קהלת כי שם טוב עדיף משמן טוב. כל אדם היה רוצה שיתייחסו אליו בכבוד ויחשבו עליו רק טוב, בייחוד אם מדובר בבעל עסק המעוניין לפרסם עבור לקוחותיו. אך לא תמיד כך המצב. לעתים המוניטין של בעל העסק נפגע. זה יכול להתחיל מפוסט תמים לכאורה בפייסבוק של לקוח בלתי מרוצה ולהימשך אל פרסום באתר חדשות מוביל. כשזה קורה, חשוב לפנות לאנשי מקצוע שיעזרו לכם להילחם במוניטין השלילי.

מה אפשר לעשות כדי להעלים את התוצאות השליליות

אף בית עסק אינו מתגאה בתוצאות שליליות בגוגל שפוקדות אותו לפתע. ואם לא די בכך, הרי שדירוגן של התוצאות השליליות עלול רק להמשיך ולעלות, מכיוון שפעמים רבות הגולשים מחפשים דווקא תוצאות אלה. לא תמיד ניתן להעלים לגמרי את התוצאות השליליות, אך ניתן בהחלט לדחוק אותן לפינה באמצעות כמה דרכים:

נסו לתחזק בלוג

אם עדיין לא עשיתם זאת, כדאי לנסות ולפתוח בלוג חינמי לבית העסק שלכם. אתרים רבים מציעים בלוגים כאלה: וורדפרס, בלוג פוסט או גוגל סייטס. אם תדאגו לתחזק את הבלוגים ולפרסם בהם תכנים חדשים מדי פעם בפעם, תוכלו לדחוק הצדה את התוצאה השלילית.

פתחו ערוץ יוטיוב

יוטיוב, כידוע, שייכת לגוגל ומדרגת את סרטוניה בתוצאות הראשונות. זה הזמן לפנות למפיקים מקצועיים שיוכלו לערוך עבורכם כמה סרטונים טובים עבור האתר שלכם. כך תוכלו לפרסם את הבית העסק שלכם באמצעות סרטונים שיופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש.

שירותי ניהול מוניטין להדחקת תוצאות שליליות

לפתוח עמוד פייסבוק

אם עדיין אין לכם עמוד פייסבוק על שם החברה שלכם, זה הזמן לפתוח אחד, שכן גוגל אוהבת לקדם עמודי פייסבוק. כדי להשיג תוצאות קידום טובות יותר חשוב לדאוג לכך ששם החברה יופיע כשם שמחפשים הגולשים באינטרנט. נוסף על כך, ניתן לפתוח עמודים ברשתות חברתיות נוספות כמו לינקדאין, גוגל פלוס, טוויטר וכדומה.

לבקש מגוגל להוריד את הפרסום

אמנם הסיכוי שגוגל תוריד את הפרסום אינו גדול במיוחד, אך תמיד כדאי לנסות, בייחוד אם אתם יכולים להוכיח בוודאות שהפרסום השלילי מכפיש את שמו של האדם הפרטי. נוסף על כך, אם יש לכם קשרים מיוחדים בגוגל, זה הזמן לנצל אותם.

מתמודדים עם ביקורת שלילית בפייסבוק

כבעלי עמוד פייסבוק פעיל, ייתכן שנתקלתם לא פעם בתגובות שליליות שכתבו עליכם. הרשת החברתית הגדולה בעולם נגישה עבור גולשים רבים, וכל אחד, למעשה, יכול לכתוב כל תגובה העולה על רוחו. אם ספגתם תגובה שלילית, אל "תברחו" ממנה. קראו היטב את תגובתו של הלקוח, נסו להבין מדוע היא נכתבה והגיבו במהירות האפשרית. אל תשאירו את הגולש ללא מענה במשך זמן רב. נוסף על כך, אל תתפתו למחוק תגובות. פייסבוק מתעדת כל פעולה באמצעות צילומי מסך, ואתם תיקלעו למצב בלתי נעים אם תיאלצו להסביר ללקוחות מה קרה לתגובותיהם. ולבסוף, הדבר המשמעותי שאתם יכולים לעשות במקרה של תגובה שלילית הוא להתנצל מכל הלב ולהפיק לקחים להבא.

נלחמים בתוצאות השליליות עם שירותי ניהול מוניטין של Ebranding

אצלנו בחברת איברנדינג מספקים שירותי ניהול מוניטין לכל מי שנפגע מפרסום שלילי ברשת. מבחינתנו, אין פרסום שלילי שאי אפשר לדחוק או להוריד כליל. טובי המומחים שלנו פועלים רבות כדי לטהר את שמכם ולאפשר לכם לנהל את חיי השגרה התקינים שלכם כבעלי עסק. אנו פועלים במטרה:

  • למחוק כתבות שליליות שפורסמו על שם העסק שלכם.
  • להסיר את התוצאות השליליות בגוגל.
  • לעזור לכם לנהל את עמוד הפייסבוק שלכם, כך שהוא יוכל להיות הראשון בחיפושים.

אם העסק שלכם סובל ממוניטין שלילי, אינכם צריכים להילחם בכך לבד. פנו אלינו ואנו נסייע לכם בכל הדרוש.

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט