Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

ניהול מוניטין לרופאים

ניהול מוניטין לרופאים – לא לטאטא מתחת לשטיח

"טוב שם טוב משמן טוב" הוא פתגם עתיק, אך נכון לימינו אנו. כל בעל עסק מעוניין לשמור על שם טוב לאורך כל תקופת הקריירה שלו, לקבל רק מחמאות ולייצר רק תכנים חיוביים. כיום אין כמעט עסק שאינו מחזיק באתר אינטרנט משלו שבו הוא מציג את כישוריו, מספר על המוצרים שלו ומציע שירותים שונים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי.

קידום אתרים לרופאים

רשת האינטרנט מביאה אתה ללא ספק יתרונות רבים שמסייעים לנו לפתח את העסק שלנו ולהרחיב את מעגל הלקוחות. אתרי אינטרנט מעוצבים, ראיונות באתרי חדשות מובילים ועמוד פייסבוק הם רק חלק מהשירותים הדיגיטליים העומדים לרשות בעלי העסקים. מאידך ישנם גם צדדים פחות נעימים לכלים אלה, והם עלולים לסבך את המצב ולא תמיד יהיה לכם את היכולת לשלוט בהם.

כיצד ניתן להימנע מפרסום שלילי ברשת?

קידום ושיווק האתר נעשה בדרכים שונות ומגוונות. מנועי החיפוש הם כלי פרסום חזק מאוד שמאפשר לכם להפוך למוכרים תוך זמן יחסית קצר. ישנם מקצועות רגישים יותר שעלולים להיתקל בקשיים מסוימים שנובעים מעצם מהות המקצוע. רופאים, לדוגמה, חשופים יותר לביקורת מצד הלקוחות שכן מדובר על נושאים רגישים, טיפולים שונים וכל לקוח חווה זאת באופן שונה ועשוי להגיב בצורה אחרת.

כאשר רופא נתקל בפרסום שלילי ברשת אודות טיפול רשלני, יחס לא יאה או אפילו סתם קטנוניות עליו לעשות הכול על מנת לסלק את התוצאה השלילית. קידום אתרים לרופאים מבוסס על כמה ערכים עיקריים ביניהם אמינות, דיסקרטיות, מקצועיות ומהימנות. גם אם בעל המקצוע ינקוט בכל האמצעים אשר עומדים לרשותו, תמיד יתכן מצב שבו לפתע יופיע פרסום שלילי שיטרוף את הקלפים.

פרסום לרופאים להגדלת מאגר הלקוחות

פרסום לרופאים – מי אשם בפרסום שלילי ברשת

פרסום לרופאים ולבעלי מקצוע אחרים כרוך בהזנת מידע מדויק לאתר או לעמוד הפייסבוק. כל טעות עלולה לעלות ביוקר שכן מדובר על נושאים בריאותיים שנוגעים באוכלוסייה רחבה. פרסום שלילי יכול לנבוע מסיבות שונות ולא תמיד זה יקרה באשמתכם:

  • בדרך כלל פרסום שלילי יכול להגיע כתוצאה מפרסום פוסט או תגובה של לקוח לא מרוצה. במקרה כזה ניתן לפנות אל הגוף המפרסם ולנסות ליישר אתו את ההדורים. אם מדובר על תגובה שלילית באופן קיצוני שלא משקפת את המציאות אז ניתן לדווח עליה לגורמים הרלוונטיים.
  • ישנם מקרים בהם הפרסום השלילי כלל לא כוון אליכם ומדובר בכלל על חברה או עסק עם שם דומה לזה שלכם.

בכל מקרה כדאי לפעול במהירות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. כל יום ואפילו שעה שבה העסק שלכם מופיע בהקשר שלילי הוא נזק ישיר שיהיה קשה מאוד לשקם אותו בהמשך.

פרסום לרופאים

שיווק לרופאים – מי יכול לסייע לי?

את התוצאות השליליות לא ניתן להעלים באופן טוטאלי מהרשת. תמיד יישארו שרידים של פרסומים, אך הם ימצאו את עצמם בדפים ותוצאות פחות רלוונטיות. ישנן חברות מקצועיות אשר מתמחות בדחיקה של התוצאות השליליות שלכם והעלאה של תוכן חיובי במקומן. לדוגמה, אם יש אתר של מרפאה מסוימת אשר סובלת מתוצאות חיפוש שליליות, ניתן לשפר את מצבה על ידי העלאת תכנים חיוביים.

שיווק לרופאים יכול להתבצע על ידי שימוש ברשת הדיגיטלית, סרטוני יוטיוב, הקמת דף פיסבוק עסקי ועוד דרכים. חברה מקצועית לניהול מוניטין ברשת מספקות הגנה איכותית ובמקרים רבים גם מחזירות את המצב לקדמותו. הזיכרון של הגולש הממוצע הוא קצר טווח כך שניתן בקלות לסבר את אוזנו ולהשכיח ממנו פרשות שונות שלא עושות עמנו חסד בלשון המעטה. אנו בחברת איברנדינג, חברת ניהול מוניטין מקצועית, מחזיקים בטכנולוגיות מתקדמות ומטפלים במקרים של פרסומים שליליים בדרגות שונות.

שיווק לרופאים

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט