Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

ניהול מדיה חברתית

המדיה החברתית תופסת את מקומה בקרב הפרסומים הרבים הקיימים היום. בעל עסק המכבד את עצמו אינו יכול להתקיים ללא ניהול מדיה חברתית נאותה, ולכן הוא שוכר את שירותיה של חברה מקצועית. כזו היא למשל Ebranding המספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק. פרסומים טובים אלה מניעים בסופו של דבר את הגולשים לפעולה וגורמים להם לפנות לחברה.

ניהול מדיה חברתית – יש טעויות נפוצות

אחת הסיבות הטובות שבגינן כדאי לפנות למקצוענים כשמדובר בנושאים כמו ניהול מדיה חברתית, היא משום שניהול בלתי נכון עלול לגרור לטעויות, וטעויות גורמות בסופו של דבר להפסדים. אלה כמה טעויות שיש להימנע מהן כאשר מנהלים מדיה חברתית:

  • יורים לכל הכיוונים – אחת הטעיות הנפוצות היא להשתמש בכל כלי המדיה הקיימים, ויש הרבה. ראשית, לא ניתן לכסות את כולם. ושנית, הפרסום נפגע בסופו של דבר. משום כך, חשוב לבחור רק את המדיות העיקריות שישרתו את המטרה.
  • מדידה לא מדויקת – לעתים בוחרים המקדמים כלים בעייתיים למדידה, או פרמטרים רבי מדיי למדידה. חשוב לבחור כמה כלים ופרמטרים ספציפיים כדי להתקדם אל המטרה הרצויה.
  • עיתוי בלתי נכון – מקדם אתרים טוב עושה תחקיר לגבי הזמן הנכון שבו כדאי לפרסם מידע ברשת חברתית. מקדם אתרים קצת פחות טוב, לעומת זאת, אינו עושה את התחקיר המדויק. התוצאה היא שלפעמים מתפרסמים פוסטים דווקא כשמרבית האנשים לא ממש נמצאים מול המחשב ומול פרופיל הפייסבוק שלהם.
  • מתייגים יותר מדיי – ישנם אנשים שאוהבים להשתמש בתיוג כדי לפרסם את הפוסט, מבלי להבין שאם הם יתייגו יותר מדי, הם יורידו את ערכו של הפוסט בעיני רבים.
  • לא לחזור על אותו פוסט – חוששים לשעמם את הגולשים עם אותם פוסטים? ייתכן שאתם מבזבזים זמן יקר על כתיבת פוסטים חדשים. אשר למחזר לעתים פוסטים בעדינות ובמידה מבלי לחזור בדיוק על אותם תכנים. הגולשים לא באמת זוכרים כל פוסט ופוסט שפרסמתם.

להיות בחברה טובה

ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות, כדאי לכם לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע. בחרו לכם חברה טובה שעמה תוכלו לעבוד במשך שנים רבות.

ניהול מדיה חברתית - Ebranding

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט