Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

מחיקת כתבות שליליות

פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי. אז אם אתם רופאים עצמאיים שעליהם פרסמו פוסטים שליליים באתרים רפואיים או חברה טכנולוגית אשר "זכתה" מנקמה עסיסית מצד לקוחותיה לשעבר בדמות כתבה שלילית באתר מוביל, זה הזמן להתחיל להילחם על העסק.

מחיקת כתבות שליליות  – האם אפשר באמת לעשות זאת

אנשי מקצוע אינם יכולים להבטיח לכם הסרה מוחלטת של הכתבה השלילית מתוצאות החיפוש, אבל תמיד אפשר לנסות. אלה כמה מהשיטות לביצוע:

  • לבקש מבעל האתר – אם ראיתם שהכתבה נגדכם פורסמה באתר מוביל, פשוט תוכלו לבקש מבעל האתר להוריד אותה. על פי רוב, זה הדבר הראשון שעושים כאשר רואים כתבה או פוסט שליליים. אך את זאת ניתן לעשות במקרה שבו יודעים מיהו בעל האתר ומי העלה את הפוסט. כשלא יודעים מהו מקור הפרסום, העניינים מתחילים קצת להסתבך ואז יש צורך להביא אנשי מקצוע שיחקרו את העניין.
  • פונים לגוגל – האפשרות השנייה העומדת לרשותכם היא לפנות לגוגל לגבי מחיקת כתבות שליליות. החברה הגדולה העוצמתית אשר שולטת בתכנים יכולה לאשר לכם מחיקה של פוסט בלתי מחמיא. אך רגע לפני שאתם קופצים מכיסאותיכם מרוב הקלה, זכרו כי גוגל נוטה לסרב לבקשות ההסרה, אלא אם כן הכתבה כוללת פרטים מזהים על האדם. כך שסביר להניח שתצטרכו לבחור בדרך אחרת.

לא מוכרחים למחוק את הפוסט השלילי

אם ניסיתם לבצע מחיקת כתבות שליליות בשתי הדרכים ונתקלתם בסירוב, דעו כי לא חייבים להסיר את הכתבה השלילית. אפשר פשוט לדחוק אותה לפינה. אנשי מקצוע המבינים בתחום יכולים להנחות אתכם כיצד לנהוג כדי להוביל את התוצאה השלילית אל התחתית. מה שעושים במקרה זה הוא מעלים פוסטים חיוביים אחרים ופועלים כדי שאלה יקבלו דירוגים גבוהים יותר. כך למשל, ניתן לפתוח עמוד בפייסבוק של החברה ולהזמין את כל הגולשים להצטרף אליכם, להעלות סרטון תדמיתי מושקע, לפתוח בלוג איכותי, להעלות כתבה מעניינת לאתר התדמית או לפרסם כתבה אחרת (מחמיאה באמת, הפעם) על אותו דומיין שבו פורסמה הכתבה השלילית.

מחיקת כתבות שליליות - Ebranding

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט