Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • ניהול מדיה חברתית

    ניהול מדיה חברתית דורש מקצועיות, מיומנות וידע רב. אם יש לכם עסק פרטי ואתם רוצים לבלוט בתחום הרשתות החברתיות. Ebranding מספקת שירותים טובים לניהול המדיה ולשימוש במגוון רחב של פלטפורמות חברתיות המאפשרות לגולשים להכיר לעומק את העסק

  • ניהול מוניטין ברשת

    Ebranding מתמחה בתחום ניהול מוניטין ברשת, כך שאם אתם סובלים ממוניטין שלילי בגלל תגובות לא מחמיאות שספגתם מהגולשים או עקב פרסום באתר החדשות, הצוות נמצא כאן בשבילכם כדי להחזיר לכם את שמכם הטוב.

  • הסרת תוצאות שליליות בגוגל

    אחד הדברים הראשונים שעושה בעל עסק כשהוא רואה כתבה בעייתית נגד העסק שלו הוא לפעול למען הסרת תוצאות שליליות בגוגל. Ebranding - המקצוענים הסרת תוצאות שליליות בגוגל.

  • מחיקת כתבות שליליות

    פרסמו על העסק שלכם כתבה לא מחמיאה במיוחד? Ebranding תעשה לכם מחיקת כתבות שליליות ותציל אתכם מאובדן לקוחות משמעותי.

הסרת פרסום בגוגל

כוחה של הרשת, נכון לשנת 2018, אינו מוטל בספק. הרשת מולידה כוכבים (דוגמת כל כוכבי היוטיוב והאינסטגרם למיניהם) באישון הליל ובהרף עין יכולה גם "לכבות את אורם" ולהוריד אותם מגדולתם. הודות לחירות המידע ולאצבע הקלה על ההדק, כיום כל אחד יכול לפרסם את חוות דעתו ברחבי הרשת וזו יכולה לתרום למוניטין האישי/העסקי במקרה הטוב, אך במקרה הרע היא עשויה להכתימו. למזל כולנו, ישנם צעדים שניתן לנקוט כדי למזער ולצמצם את הנזקים.

הסרת פרסום בגוגל עם המקצוענים בתחום

הסרת פרסום שלילי – כל פרסום הוא פרסום טוב?

במקרים מסוימים, אף פרסום שלילי יכול להועיל לתודעתו של האדם ולהעלותו על המפה. לכן, הצעד הראשון והחשוב ביותר במקרה שבו זיהיתם תוכן שלילי המפורסם לגביכם בגוגל, הוא להעריך את רמת הנזק ולחשוב על תכנית טיפול.

במקרים אחדים, מומלץ לפרסם תגובה לכתבה שתיידע באופן נרחב על רמת האמיתות שבפרסום וכן תציע אלטרנטיבות לבחינת התוכן המפורסם בהן. במקרים אחרים, רצוי לפעול באופן אחר ולבחון האם הסרת פרסום שלילי מתאפשרת.

הסרת פרסום שלילי מגוגל

הסרת תוכן מגוגל – להסיר את הפרסום

אם זיהיתם פרסום שלילי באינטרנט, רצוי לבחון האם ניתן לבצע הסרת תוכן מגוגל. זו משימה קשה, אך אפשרית, בעיקר במצב שבו זיהיתם כי בכתבה מפורסם תוכן אישי ופוגעני. במקרה שכזה, חשוב ליידע את גוגל וייתכן שזו תסיר את הפרסום לצמיתות מרחבי מנוע החיפוש. במקרה שבו לא צלחתם את סוגית הסרת פרסום בגוגל, תוכלו לפנות למפרסם התוכן השלילי ולבקש ממנו להסיר את הפרסום. ראשית, תוכלו להציג בפניו הוכחות חותכות לאי-קיומן של הטענות המפורסמות, במקרה שאלו קיימות, או להציג את דרכי הפעולה שנקטתם כדי לטפל בטענות.

הסרת שמי מגוגל – "נותנים קונטרה"

שאלתם את גוגל כיצד ניתן לבצע "הסרת שמי מגוגל", התייעצתם עם מומחים וכעת אתם בעיצומו של תהליך ההתמודדות. חשוב לציין שגוגל הינו מנוע החיפוש המוביל והמועדף בעולם, ולגולש הממוצע בו ישנה מגבלה עיקרית והיא מגבלת הזמן. מסיבה זו, מחקרים הוכיחו כי זה יעדיף להיכנס ולבחון את הלינקים הראשוניים המפורסמים בדף תוצאות החיפוש ולהימנע מבחינת הדפים הבאים. לכן, אם תדחקו את תוצאות הפרסום רחוק יותר בגוגל, תצמצמו את השפעתו של הפרסום. הדרך לעשות זאת היא לדאוג לקידום ולפרסום חיובי.

פרסום המלצות תוכן וכתבות מחמיאות הכרחי לקידום אתרים ולניהול המוניטין החיובי שלכם. דאגו לייצר תוכן חיובי, בעל ערך מוסף ורלוונטי על בסיס קבוע וכך תדאגו לקידום אורגני שלו ישנה השפעה ארוכת טווח.

אפשרויות קידום חיוניות נוספות הן קידום התוכן ברשתות החברתיות השונות, המזוהות באופן חיובי במנוע גוגל. קידומכם ברשתות הללו יסייע לגוגל לזהות את התוכן כמהימן ורלוונטי. באופן דומה, קידום קישורים לאתרכם מאתרי תוכן מובחרים יסייע למשימה גם כן שכן באלגוריתם החיפוש של גוגל, קישורים מהווים קריטריון סינון חשוב, בייחוד אם הם יוצאים מאתר איכותי שכבר הוכיח את עצמו.

ולבסוף, קידום תכנים באמצעות היוטיוב עשוי ליצור מגמת פרסום חיובית. רובנו מעדיפים לצרוך את התוכן שלנו בקצרה, באופן תמציתי וויזואלי. לכן, סרטון תדמית עשוי לתרום בכך.

הסרת תוכן מגוגל בעזרת Ebranding

הסרת פרסום בגוגל – מותירים את העבודה בידי המקצוענים

Ebranding הינה חברת ניהול מוניטין ברשת המורכבת מטובי העוסקים בתחום הקידום והפרסום ברשת ויודעים בדיוק מה רצוי לעשות ולבצע וממה רצוי להימנע. באמצעות קמפיין ניהול מוניטין מושכל ומוקפד, אנשי המקצוע של Ebranding ידאגו לכבות את בעירת "האש" הנובעת מהפרסום השלילי ויכניסו משב רוח מרענן ומבשר טובות.

הרשת מורכבת ממגמות דינמיות ומסיבה זו רצוי לבחור בכרישי מדיה שמתעדכנים ומתגשמים תדירות עם פרסומם של הטרנדים השונים. חברת ניהול המוניטין קורצה בדיוק מסוג האנשים הללו החיים את הזירה הווירטואלית.

ניהול אתרים באינטרנט ניהול אתרים באינטרנט